Serbian Bookers nakon dve investicije od 50.000 evra i baze od preko 1.000 klijenata planira širenje na EU tržište

Hronološki gledano, Serbian Bookers je započeo sa poslovanje 2018. godine ali je tada bio u MVP fazi, a Đorđe i njegov tim sakupljali su informacije sa tržišta kako bi unapredili sam servis i definisali potrebe korisnika. Početkom prethodne godine, napravljen je presek i ovaj tim ulazi u izradu prvog domaćeg cloud-based hotelskog rešenja, a sam proizvod je prošle godine na tržištu Srbije i Crne Gore dobio više stotina klijenata.

Već u toku ove godine proizvod počinje da se testira globalno na sajtovima AppSumo i sličnim platformama, gde samo u par meseci Serbian Bookers dobija dodatnih 400 klijenata u 12 zemalja sveta, sakupivši tako 1.500 objekata koji aktivno koriste njihov sistem. Kroz komunikaciju sa jednim Venture fondom dobijaju savet da se priključe Startup Wise Guys akceleratoru u Estoniji, kako bi definisali investicione strategije za naredni period.

Sve ovo se ispostavilo kao dobar poslovni potez i u junu, Serbian Bookers dobija investiciju od 55.000 evra od Startup Wise Guys-a i do septembra su uspeli da prođu njihov akcelerator, u kojem su bili prvi tim sa prostora bivše Jugoslavije, u konkurenciji od preko 300 prijava globalno uspeli su da prođu u top 12 i dobiju pre-seed investiciju.

Upravo tada se otvara i kancelarija ovog startapa u Estoniji, dok se u oktobu zatvara dodatnih 50.000 dolara seed investicije od strane Expert DOJO fonda iz SAD-a, koji ima program fokusiran na zatvaranje seed investicije do kraja godine. “Naš plan je da zatvorimo dodatnih 400.000 evra kako bismo ubrzali rast u Evropi“, rekao nam je Đorđe Jevtić, sa kojim u nastavku teksta razgovaramo upravo o novom poglavlju poslovanja Serbian Bookers-a i njihovim narednim planovima.

Naredni korak širenje poslovanja na EU i Aziju

Naš sagovornik nam otkriva da se ovaj startap, od svog osnivanja pa sve do sada, iz korena promenio. Prema njegovim rečima, nakon par godina na tržištu promenili su biznis model u saradnji sa klijentima, povećali broj funkcija u sistemu, preveli sistem na 13 jezika i pokrenuli globalni brend OTA Sync, koji sada broji više hiljada korisnika u različitim zemljama širom sveta. “Iz godine u godinu smo sve veći i trudimo se da održimo fleksibilan pristup i osluškujemo potrebe tržišta”, istakao je Đorđe, otkrivši nam tom prilikom više detalja o sadašnjem timu koji čini Serbian Bookers:

Naš tim u tri zemlje čini 7 ljudi, a sad u novembru radimo na povećanju prodajnog i development tima, tako da do kraja novembra očekujemo da nas bude 11. U komunikaciji sa određenim mentorima i investitorima, napravili smo podjelu između prodaje i marketinga, izvršili određene automatizacije i optimizacije registracionog procesa i procesa korisničke podrške koji nam je dopustio da ubrzano rastemo, ali i da dnevne obaveze možemo da pokrijemo sa manjim brojem ljudi. Pored mene i mog partnera, Ilije Milovića, imamo sektor za prodaju, osobu koja je zadužena za marketing, korisničku podršku i tim za development.

Leave a Reply

Your email address will not be published.